תנאי שימוש

תנאי השימוש להלן חלים על השימוש בשירותי הדיגיטל המקוונים השונים של מיג איי.איי. בע"מ ("החברה"), הכוללים אתרים ויישומונים (אפליקציות) המופעלים על ידי החברה (להלן, ביחד ולחוד: "האפליקציה") ובכל שירות מקוון אחר של החברה, כפי שיופעל מעת לעת על פי שיקול דעתה של החברה (השירותים המנויים לעיל, יכונו להלן, ביחד ולחוד: "השירות המקוון"). 

החברה מאשרת לך גישה לשירות המקוון שלה בכפוף לתנאים המפורטים להלן:

  1. השירות המקוון מציע לגולשים ברשת האינטרנט באמצעות מחשב ו/או כל מדיה אחרת, בין באופן שוטף ובין באופן אקראי, לרבות משתמש מזדמן (להלן-"המשתמשים") מידע בתחום עיסוקה של החברה והפתרונות המוצעים על ידה. כלל המידע באתר ו/או בשירות המקוון (להלן- "המידע") מצוי בחלקו בבעלות החברה ובחלקו בבעלות צדדים שלישיים אשר נתנו לחברה הרשאה לעשות בו שימוש (להלן- "ספקי המידע"). השימוש בשירות המקוון כפוף ומותנה בהסכמת המשתמשים לאמור בתנאי שימוש אלה. השימוש בשירות המקוון מעיד על הסכמת המשתמש לתנאים אלה. תנאי השימוש בשירות המקוון מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והם מתייחסים לבני שני המינים באופן שווה.
  2. החברה שומרת לעצמה את הזכות, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מראש, להפסיק את פעילות האתר ו/או השירות המקוון בכל עת ו/או למנוע את הגישה לאתר ו/או למנוע את ביצוען של פעולות מסוימות בשירות המקוון.
  3. כותרות הסעיפים בתנאים אלו נועדו לשם נוחות והתמצאות בלבד ואין בהן כדי לשמש לשם פרשנות.
  4. תנאים אלו ניתנים לשינוי ו/או עדכון בכל עת ע"י החברה ו/או מי מטעמה, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
  5. תנאי שימוש אלה יחולו על כל פעולה שתבוצע באתר ו/או בשירות המקוון על ידי "המשתמש", כהגדרתו להלן ויהוו חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין החברה, לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה בשירות המקוון ו/או ביצוע פעולות בשירות המקוון, מהוות הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי תנאי השימוש. אם אינך מסכים לתנאי מתנאי השימוש, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בשירות המקוון. ויודגש, כל המבצע פעולה בשירות המקוון מצהיר כי הינו מודע לתנאי השימוש ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי השירות המקוון ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי השירות המקוון ו/או מפעיליו על פי תנאי שימוש אלו.
  6. לצורך תנאי שימוש אלו, "משתמש" הינו – כל אדם, לרבות חברה, רשאי להשתמש באתר, לרבות לבצע פעולות באמצעות השירות המקוון, ובלבד שהמשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות; במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, הנך נדרש ליידע את הוריך ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלך (להלן: "ההורים") בדבר תנאי שימוש אלו ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת השירות המקוון. על ההורים חלה אחריות ליידע את הקטינים המעוניינים לגלוש בשירות המקוון בדבר תנאי שימוש אלו וכן לפקח על פעילות הקטינים בכדי שהקטינים יפעלו על פי תנאי תקנון זה. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים בשירות המקוון מהווה הסכמה של הקטינים ו/או ההורים לאמור בתנאי שימוש אלו.

המוצרים / השירותים המוצעים באתר

  1. השירות המקוון מציע מגוון תכנים בהתייחס למידע ואולם החברה אינה מתחייבת כי כל התכנים ו/או השירותים הללו יינתנו באופן רציף ושוטף באתר ו/או בשירות המקוון והיא רשאית לשנות את רשימת התכנים ו/או השירותים הניתנים בשירות המקוון לפי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי ליתן על כך הודעה מוקדמת כלשהי.

שירות לקוחות

  1. לפרטים ובירורים באשר לשירותים, למוצרים ו/או לאספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של החברה באמצעות הטופס המצוי באתר תחת  "צור קשר".

תנאי השימוש במידע

  1. מובהר בזאת, כי זכות השימוש במידע נתונה לך בלבד, למטרת שימוש אישי, פרטי ולא מסחרי, וכי אינך רשאי להרשות שימוש כלשהו, במידע, בין בתמורה ובין שלא בתמורה, לצד ג' כלשהו.
  2. הינך מתחייב להשתמש במידע ובשירותים המוצעים באתר ו/או בשירות המקוון בהתאם לדרישות כל דין ובכפוף להנחיות ולהוראות בשירות המקוון. הינך מתחייב שלא לפגוע בחברה או במשתמשים אחרים של השירות המקוון או ברשת האינטרנט בכלל, ובכלל זה הינך מתחייב להימנע מכל פגיעה ביכולתם ליהנות מהתכנים הניתנים בשירות המקוון. איסור זה כולל גם משלוח דואר זבל, מכתבי שרשרת, משחקי פירמידה או כל נסיון למסור מידע או להציע שירותים שהמשתמשים או החברה אינם מעוניינים בהם. הינך מתחייב להימנע לחלוטין מנסיון לאיסוף מידע על האתר או השירות המקוון באמצעות תוכנות מחשב וכן להימנע מעריכת שינויים בלתי מורשים בקוד התוכנה של האתר ו/או השירות המקוון.
  3. אין לפרסם ברבים את המידע ו/או כל חלק ממנו, אלא בתנאים כמפורט בשירות המקוון, ואין לפרסם ברבים כל מוצר ו/או פלט של המידע, בין שהוא מודפס כשרטוט או כדו"ח ובין שהוא ניתן כקובץ על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת ואין לשכפל, לצלם, להעתיק ו/או להדפיס כל מוצר ו/או פלט כאמור לעיל מתוך המידע או כל חלק ממנו לצורך הפצה או פרסום בכל דרך שהיא,לרבות, אך לא רק, ברשת האינטרנט. כן, אין לאפשר, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בתמורה ובין ללא תמורה, את ביצוע אחת או יותר מהפעולות המפורטות לעיל.
  4. כל העתקה, הפצה, משלוח, שידור או פרסום של מידע המאוחסן בשירות המקוון, שלא הותר במפורש, אסור, אלא אם נתנה לכך הסכמת החברה מראש ובכתב.
  5. בנוסף לכל האמור לעיל, מובהר בזאת כי בשימושך בשירות המקוון הינך מתחייב כי המידע לא ישמש למטרות רווח או למטרות מסחריות אחרות ולא יאוחסן באתרים אחרים ברשת האינטרנט.
  6. המשתמש מתחייב בזאת שלא לבצע שינויים במידע, לרבות שיכתוב, עריכה, עיבוד, תקצור, תרגום, העתקה, איחסון, פרסום, הגבלת או הסרת פרסום של המידע או חלק ממנו, ברשת האינטרנט ו/או בכל מדיה אחרת, קיימת ו/או עתידית, וכן שלא להעניק רשיונות משניים, שלא ליצור עבודות נגזרות, ושלא לבצע עסקאות ו/או התקשרויות עם צדדים שלישיים, בתמורה או שלא בתמורה, במידע או חלק ממנו.
  7. הינך מתחייב לשמור בהקפדה על המידע ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים לשם מניעת אובדנו ו/או הגעתו לידי אחר.  

אחריות, אבטחה ופרטיות

  1. החברה ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות סבירים ומקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע ולמנוע כניסה לא מורשית לאתר ו/או לשירות המקוון. פרטי ההתקשרות של משתמש (שם ודואר אלקטרוני) אשר נרשם לשירות המקוון ומסר מרצונו פרטים אלו, יישמרו במערכות חברת החברה לצורך דיוור ישיר. להסרה, יש לפנות בכתב לשירות הלקוחות של החברה באמצעות הטופס המצוי באתר תחת  "צור קשר". ביצוע ההסרה עשוי להימשך עד 14 ימי עבודה מיום קבלת הפנייה.
  2. מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה. כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
  3. החברה מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים בשירות המקוון אלא לצרכי תפעול השירות המקוון בלבד וכן לצורך שמירת קשר עם המשתמש.
  4. למרות האמור לעיל, החברה תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי. כמו כן, החברה תוכל להשתמש בפרטיו האישיים של המשתמש, ללא זיהוי המשתמש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.
  5. מידע נוסף בדבר פרטיות המידע ניתן למצוא במדיניות הפרטיות של החברה.

אחריות מוגבלת

  1. האתר והמידע המפורט בו מוצעים למשתמשים as is והחברה אינה מתחייבת ולא תישא בכל אחריות לנכונות המידע, שלמותו, מידת דיוקו ו/או להתאמתו לצרכיך ו/או למטרותיך. באחריותך לבצע בדיקות נוספות ולקבל יעוץ מקצועי מתאים, במידה שהנסיבות מצריכות זאת.
  2. ספקי המידע והחברה אינם אחראים לזמינות המידע, לתוכן, לצורה, לשלמות, לעדכניות, לחוקיות ולדיוק הנתונים, להתאמתם למשתמש בטיבם, אופיים, והיקפם, לליקוי בדרך העברתו של המידע, לתוכנו של המידע, לאי התאמת הנתונים שהתקבלו במחשב החברה לנתונים המתקבלים במחשב המשתמש, לאובדן, הפסד או נזק ישיר, עקיף תוצאתי או אחר, שיגרמו למשתמש או לצד ג' כלשהו. המשתמש פוטר בזה את ספקי המידע והחברה מכל נזק כאמור גם אם האחריות בגינו חלה עליהם על פי כל דין ובכלל זה דיני החוזים או דיני הנזיקין, לרבות עוולת הרשלנות.
  3. החברה אינה אחראית לכל שימוש שהינך עושה, בין במישרין בין בעקיפין, במידע ובשירותים המוצעים בשירות המקוון ו/או להסתמכותך עליהם והינך אחראי באופן בלעדי ומלא לכל שימוש שהינך עושה או תעשה בהם ו/או להסתמכותך עליהם.
  4. מחיר המוצרים המחייב ותנאי רכישתם הם אלו שיפורטו בהצעת מחיר פורמלית שתעביר החברה למשתמש לפי בקשתו. בכל מקרה של סתירה בין האמור בשירות המקוון לבין האמור בהצעת המחיר של החברה ו/או במסמך רשמי של החברה, יגבר האמור במסמך הרשמי הכתוב של החברה.
  5. החברה אינה מתחייבת, כי השימוש במידע באתר לא יופרע, יינתן כסדרו, בלא הפסקות, יתקיים בבטחה ללא טעויות או יהיה חסין מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים.
  6. החברה וספקי המידע פועלים במידת האפשר על מנת שהמידע יהיה נכון ומדויק ככל שניתן, אולם על אף האמור ייתכן ויחול ליקוי ו/או טעות ו/או אי דיוק במידע ו/או בדרך העברתו אליך.
  7. החברה וספקי המידע, לרבות מנהליהם, עובדיהם וכל מי מטעמם, לא יהיו אחראים בגין כל נזק, ישיר או עקיף, שיגרם לך ו/או לכל צד שלישי בגין השימוש במידע ו/או הסתמכות עליו ו/או בגין ביטול ו/או הפסקת איזה מהשירותים המוצעים בשירות המקוון לרבות בגין שיבושים ו/או ליקויים בהעברת המידע בין אם נגרמו במזיד על ידי צד ג' כלשהו ובין אם נגרמו בשל תקלה כלשהי.

קנין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני בכל התכנים בשירות המקוון, לרבות סימני המסחר, זכויות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות, הסודות המסחריים, זכויות הבעלות במידע לרבות זכויות ההפצה וכל קנין רוחני אחר במידע הינם רכושה של החברה בלבד ו/או של צדדים שלישיים אשר העניקו לה רישיון שימוש לתכנים בכפוף לתנאי השימוש המפורטים לעיל. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של האתר, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של השירות המקוון וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו. למשתמש לא תהיה כל זכות מכל סוג שהוא במידע.
  2. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בשירות המקוון, בבסיס הנתונים בשירות המקוון, ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים בשירות המקוון לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בלא לקבל את הסכמת החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל תינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן השירות המקוון באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית.
  3. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן השירות המקוון (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב. אין להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("קישור עומק"), אלא לעמוד הבית בלבד. אין להציג את השירות המקוון בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב.
  4. השם מיג איי.איי. בע"מ וכל יתר השמות של החברות השונות הקשורות לחברה, סימני המסחר שלהן (בין אם נרשמו ובין אם לאו), וכיו"ב – הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.
  5. הינך מתחייב בזאת שלא לפרסם ברבים את המידע ו/או כל חלק ממנו, אלא בתנאים, כמפורט בשירות המקוון. כן, הינך מתחייב, כי לא תפרסם ברבים כל מוצר ו/או פלט של המידע, בין שהוא מודפס כשרטוט או כדו"ח ובין שהוא ניתן כקובץ על גבי אמצעים מגנטיים או בכל צורה אחרת וכי לא תשכפל, לא תצלם, לא תעתיק ולא תדפיס כל מוצר ו/או פלט כאמור לעיל מתוך המידע או כל חלק ממנו לצורך הפצה או פרסום בכל דרך שהיא וכן לא תאפשר, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בתמורה ובין ללא תמורה, את ביצוע אחת או יותר מהפעולות המפורטות לעיל.

זכויות שונות של החברה

  1. החברה רשאית לכלול בשירות המקוון תכנים מסחריים, לרבות פרסומות, באנרים, מודעות, מודעות קופצות, קבצים דיגיטליים, קישורים ותוצאות חיפוש. החברה רשאית לבצע שינויים בשירות המקוון, ובכלל זה להפסיק מתן שירותים, להוריד מהשירות המקוון פרסומים שונים ולמחוק פרסומים ללא שמירת גיבויים, וזאת על פי שיקול דעתה וללא צורך בקבלת הודעה מוקדמת או הסכמה מהמשתמש.

סיום ההתקשרות בין הצדדים

  1. החברה רשאית להפסיק את פעילות השירות המקוון באופן זמני ו/או באופן קבוע בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

תנאים נוספים

  1. החברה שומרת על זכותה לשנות את הוראות וכללי השימוש בשירות המקוון מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

דין ושיפוט

  1. הדין החל על תנאי שימוש אלה, פירושם, תוקפם, תחולתם ואכיפתם ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובעים מהם, הוא הדין של מדינת ישראל בלבד. כל מחלוקת בין הצדדים לתקנון זה לרבות בנוגע לביצועו, תחולתו, פירושו או תוקפו – תתברר בבית המשפט בעל הסמכות העניינית במחוז תל אביב-יפו.

מדיניות פרטיות 

מדיניות הפרטיות להלן חלה על השימוש בשירותי הדיגיטל המקוונים של מיג איי.איי. בע"מ ("החברה"), הכוללים אתרים ויישומונים (אפליקציות) שונים הבאים המופעלים על ידי החברה: (להלן, ביחד ולחוד: "האתר" ו/או "האפליקציה") וכל שירות מקוון אחר של החברה, כפי שיופעל מעת לעת על פי שיקול דעתה של החברה (השירותים המנויים לעיל, יכונו להלן, ביחד ולחוד: "השירות המקוון"). 

  1. מדיניות פרטיות
  1. החברה מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים באתרים ובשירות המקוון שהיא מנהלת ומפעילה.
  2. תנאים אלה ילמדו אותך, המשתמש בשירות המקוון, מהי מדיניות הפרטיות הנהוגה בשירות המקוון ומטרתה בין היתר הינה להבהיר מהם נהלי החברה ביחס לפרטיות המשתמשים בשירות המקוון, את האופן שבו משתמשת החברה במידע שתמסור לה ובמידע שייאסף אודות המשתמשים בשירות המקוון, אם בכלל. כמו כן, כוללת המדיניות מידע על השימוש ב-cookies.
  3. ככל שהנך עושה שימוש באפליקציה או בשירותים שונים של החברה הזמינים בשירות המקוון, ובכלל זה כאלו המחייבים רישום או הזדהות מצדך, יחולו תנאי השימוש של השירותים האמורים, העשויים לכלול היבטי פרטיות ספציפיים.
  4. מדיניות זו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש בשירות המקוון. האמור במדיניות זו נכתב בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אך הוא מכוון לכל המגדרים כאחד. בעצם המשך גלישתך ושימושך בשירות המקוון הנך מביע הסכמתך למדיניות זו.
  1. מסירת פרטים ומידע אישי
  1. בעת שימוש בשירותי האתר עשוי להיאסף אודותיך מידע, לרבות מידע שניתן לעשות בו שימוש באופן סביר על-מנת לזהות אותך, לרבות שמך הפרטי ושם משפחתך, כתובתך, מספר ת.ז., כתובת הדואר האלקטרוני שלך, מספר הטלפון שלך, מוצרים ושירותים שהתעניינת בהם או ביקשת לרכוש אותם וכיו"ב ("מידע אישי").
  2. השימוש באתר החברה עשוי להיות כרוך ברישום או במסירת פרטים ומידע אישי. כמו כן, יצירת קשר עם החברה באמצעות טפסי קשר מקוונים המצויים באתר ו/או שימוש באפליקציה ו/או כניסה לאיזור האישי בשירות המקוון כרוכים ברישום ומסירת פרטים ומידע אישי, כגון שם מלא, כתובת, טלפון, כתובת דוא"ל פעילה ופרטים נוספים לפי הצורך ונסיבות העניין. למען הסר ספק יובהר כי אינך חייב על-פי חוק למסור את הפרטים והמידע האישי. מסירתם תלויה בהסכמתך וברצונך החופשי.
  3. הינך נדרש למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים ואתה מאשר בזאת את נכונות הפרטים שמסרת. הפרטים והמידע האישי שתמסור, וכן פרטים נוספים אודות שימושך באתר (כמפורט בהמשך מדיניות זו), יישמרו על-ידי החברה. מסירת פרטים שגויים, או אי מסירת מלוא הפרטים הנדרשים, עלולים למנוע ממך את האפשרות להשלים את הרישום או להשתמש בחלק משירותי האתר ו/או השירות המקוון, לפגוע באיכות השירות הניתן לך וכן לפגוע ביכולת ליצור איתך קשר, במידת הצורך.
  4. דע כי למעט כנדרש עפ"י חוק, התכנים שאתה טוען לאתר אינם פרטיים או חסויים וכי לא צריכה להיות לך כל ציפייה לפרטיות בנוגע אליהם. עליך לנקוט משנה זהירות ולהפעיל שיקול דעת בעת שהנך מוסר מידע אישי שעלול לזהות אותך או אחרים.
  5. כאשר אתה מוסר מידע אישי של צד שלישי, אתה מצהיר כי קיבלת את הסכמתו המפורשת למסירת המידע לחברה, לשם השימוש במידע זה בהתאם למדיניות זו.
    אנו עשויים לאסוף את המידע האמור בפרק זה בעצמנו או באמצעות ספקי השירות שלנו, ובין היתר באמצעות שימוש בטכנולוגיות שונות כגון קבצי עוגיות וכלי איסוף טכנולוגיים דומים כמפורט להלן. 
  1. מידע שנאסף במהלך השימוש באתר
  1. החברה עשויה לאסוף אודותיך מידע נוסף בעת יצירת קשר ותכתובת שלך מול החברה, למשל בעת שאתה מגיש בקשות או פניות כלשהן לחברה. חלק מהמידע אינו מזהה אותך אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטיך, זהו מידע סטטיסטי ומצטבר. לדוגמה, פרסומות שקראת בשירות המקוון, העמודים שבהם צפית, ההצעות והשירותים שעניינו אותך, כתובת האינטרנט (IP ) שממנה פנית וכיו"ב. אולם החברה רשאית לעשות שימוש במידע זה בהמשך לצורך פירסום ושיווק מוצרים ותכנים בהם הבעת עניין. החברה רשאית לאסוף ולהסתייע בשירותיהם של צדדים שלישיים כדי לאסוף ולנתח מידע אנונימי, סטטיסטי, או מצרפי (אגרגטיבי) בקשר עם השימוש בשירות המקוון, לרבות מידע הנוגע לפעילותך בשירות המקוון.
  1. רשתות חברתיות ומידע אישי שאתה משתף
  1. במידה ובאתר קיימים כלים לשיתוף וקישור תכנים באמצעות רשתות חברתיות ושירותים מקוונים שונים. השימוש ברשתות חברתיות ושירותים מקוונים כאמור, הוא חיצוני ונפרד לאתר וכפוף לנהלי הפרטיות של מפעילי אותם שירותים. מדיניות זו אינו חלה על פעילותן של רשתות חברתיות אלו או כל שירות מקוון המופעל על-ידי צד שלישי.
  1. השימוש במידע

בפרטים ובמידע האישי שתמסור ובפרטים שתאסוף החברה במהלך השימוש שתעשה באתר ו/או בשירות המקוון, ייעשה שימוש בהתאם להוראות מדיניות זו ובהתאם להוראות כל דין, בין היתר כדלקמן:

  1. כדי לאפשר לך להשתמש באתר ו/או בשירות המקוון, בתכנים הכלולים בו ובמלוא השירותים שהוא מציע;
  2. כדי לזהות אותך ולחסוך ממך מלהזין בכל פעם את פרטיך בכניסות חוזרות שלך לאזורים בהם נדרשת הרשמה;
  3. כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים בשירות המקוון ובכלל זה ליצור שירותים ותכנים חדשים המתאימים לדרישות המשתמשים וציפיותיהם וכן לשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים. המידע שישמש את החברה לצורך כך יהיה בעיקרו (אך לא רק) מידע סטטיסטי, שאינו מזהה אותך באופן אישי;
  4. כדי לאפשר לך להתאים את השירותים בשירות המקוון להעדפותיך;
  5. כדי לשלוח אליך מעת לעת מידע בדבר שירותיו ותכניו של השירות המקוון, פעילויות בקשר אליו ואל החברה, סקרים, עלוני מידע וכיו"ב. מידע כאמור עשוי להיות פרסומי באופיו והוא עשוי להישלח אליך באמצעות מסרונים (SMS), הודעות דוא"ל, או בדרך אלקטרונית אחרת;
  6. ליצירת קשר איתך כשהחברה סבורה שקיים צורך בכך;
  7. לצורך ניתוח, בקרה ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. מידע זה לא יזהה אותך באופן אישי;
  8. לשם תפעולו התקין ופיתוחו של השירות המקוון;
  9. לצרכי בקרה ואבטחת מידע של אתר והשימוש בו, כגון לצורך איתור ומניעת פעילות העלולה לסכן את הדיגיטל. אמצעים אלו מסייעים כמובן גם להגן על פרטיותך בעת השימוש בדיגיטל.
  10. כדי לאכוף את תנאי השימוש באתר, על-מנת למלא אחר דרישות כל חוק, תקנה או דבר חקיקה אחר וכן על-מנת לסייע לרשויות מוסמכות ולכל צד שלישי, כשהחברה סבורה בתום-לב כי עליה לעשות כן;
  11. לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש.
  1. מסירת מידע לצדדים שלישיים

החברה לא תעביר לצדדים שלישיים את המידע האישי שמסרת והפרטים שנאספו על פעילותך בשירות המקוון, אלא במקרים שלהלן –

  1. ככל שהדבר דרוש לצורך אספקה תקינה של שירותי האתר או השירות המקוון;
  2. במקרה של הפרת הוראות תנאי השימוש באתר או בשירות המקוון על ידך או ביצוע פעולות הנחזות על ידי החברה כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה באמצעות האתר או השירות המקוון;
  3. אם יתקבל בידי החברה צו שיפוטי, או דרישה של רשות מוסמכת, המורה למסור את פרטיך או את המידע אודותיך לצד שלישי;
  4. בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך לבין החברה ו/או מי מטעמה;
  5. בכל מקרה, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, בו מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופך או לרכושך או לגופו או לרכושו של צד שלישי;
  6. החברה רשאית להעביר את פרטיך והמידע שנאסף בעקבות השימוש שעשית באתר לחברות או לארגונים אחרים הקשורים לחברה ובלבד שהם ישתמשו במידע זה רק על-פי הוראות מדיניות זו;
  7. לצורך מסירת ושיתוף מידע אנונימי, מצרפי וסטטיסטי עם חברות או ארגונים אחרים הקשורים בחברה וכן עם ספקים, שותפים עסקיים, מפרסמים וכל צד שלישי, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. החברה לא תחשוף בפני צד ג' כלשהו ביודעין את זהותך ללא הסכמתך;
  8. אם החברה תארגן את פעילותה או את פעילות השירות המקוון במסגרת אחרת וכן במקרה שתשנה את מבנהו המשפטי, לרבות במקרה בו תעביר החברה את פעילות השירות המקוון ו/או כל חלק ממנו לצד שלישי – תהיה החברה רשאית להעביר לגוף החדש העתק מן המידע שנאגר אודותיך ובלבד שגוף זה יקבל על עצמו כלפיך את הוראות מדיניות זו;
  9. על-פי בקשתך המפורשת.
  1. מאגר המידע

המידע שהחברה אוספת נשמר במאגר המידע שלה, המאוחסן אצל ספקי אירוח שרתים וגיבוי מידע, שעשויים להימצא גם מחוץ לגבולות ישראל. מידע נוסף, כפי שמפורט במדיניות זו נאסף ונשמר על ידי חברות אחרות (כדוגמת חברות סטטיסטיקה וכיו"ב). אף הן יכולות לשמור את המידע מחוץ לגבולות המדינה. הסכמתך למדיניות זו, מהווה גם הסכמה לשמירת המידע בחו"ל ולהעברתו מחוץ לגבולות ישראל.

  1. Cookies
  1. החברה עשויה להשתמש בשירות המקוון ב'עוגיות' (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, לרבות כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש בשירות המקוון, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות, לצרכי אבטחת מידע ועוד.
  2. 'עוגיות' (Cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן שלך יוצר לפי פקודה ממחשבי השירות המקוון. חלק מהעוגיות יפקעו כאשר תסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במכשיר הקצה המשמש אותך. ה-Cookies יכולים להכיל מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית בשירות המקוון, מהיכן הגעת אל השירות המקוון, מדורים, מידע שאתה מבקש לראות בעת הכניסה לשירות המקוון ועוד.
  3. בנוסף, החברה עשויה להיעזר גם ב-Cookies שמקורם בצדדים שלישיים, בהם Google Analytics, שירותי הפרסום של חברת גוגל, ורשתות חברתיות כגון פייסבוק. קבצי העוגיות נועדו עבור הצגת מודעות בדבר מוצרים או שירותים בהתבסס על פעילויותיך השונות ברחבי האינטרנט ואתרים ושירותים אחרים בהם ביקרת (בשיטה המכונה Retargeting). בנוסף, קבצי ה-Cookies שמקורם בפייסבוק נועדו להציג לך מידע באתר שמקורו בפייסבוק, לסמן תכנים ש'אהבת', להמליץ לך על תכנים אחרים שעשויים לעניין אותך ועוד.
  4. למידע נוסף אודות סוגי העוגיות שגוגל או מי מטעמה אוספים וכיצד הם משתמשים בקבצים אלו, ראה הרחבה במרכז המידע של גוגל.
  5. למידע נוסף אודות השימוש בקבצי 'עוגיות' על-ידי פייסבוק או מי מטעמה, ראה הרחבה במדיניות ה'עוגיות' של פייסבוק.
  6. אם אינך רוצה לקבל Cookies, תוכל להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך. לשם כך נא היוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. בחלק מהשירותים המוזכרים לעיל, תוכל לבקש את הסרתך מאיסוף קבצי Cookies אודותיך (באמצעות "Opt-Out"):
  7. למידע נוסף אודות אפשרות הסרתך משירות Google Analytics, לחץ כאן. למידע נוסף אודות אפשרות הסרתך משירותי הפרסום של גוגל, לחץ כאן.
  8. למידע נוסף אודות אפשרות הסרתך משירות הפרסומות של פייסבוק, לחץ כאן. למידע נוסף אודות שירותי הפרסום של פייסבוק, לחץ כאן.
  9. לתשומת ליבך, נטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות בשירות המקוון או באתרי אינטרנט אחרים. בנוסף לכך, אתה יכול למחוק את ה-Cookies במחשבך בכל רגע. מוצע שתעשה כן, רק אם אתה משוכנע שאינך רוצה שהשירות המקוון יותאם להעדפותיך או ישתף עם צדדים שלישיים מידע אודות פעילותך בשירות המקוון.
  1. אבטחת מידע
  1. החברה מייחסת חשיבות עליונה לאבטחת המידע במערכותיה. לשם שמירת המידע, היא מפעילה מערכות, יישומים ונהלים לאבטחת המידע, המיועדים למזער את הסיכונים מפני גניבה, פגיעה, אובדן או גישה בלתי מורשית למידע.
  2. עם זאת, הפעלת יישומים אלה אינה מבטיחה באופן מוחלט שמידע אישי לא ייחשף או ייגנב ממאגרי המידע. לכן, החברה אינה מתחייבת, ואינך יכול באופן סביר לצפות לכך, שהשירותים ומערכות המידע המשמשות באתר ובחברה יהיו חסינים מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם. בעצם השימוש באתר ובשירותיו, אתה מודע ומסכים למגבלות אלו.
  1. 10.זכות לעיין במידע
  1. על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. אם בעל המאגר סירב, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות שמכוח חוק הגנת הפרטיות.
  2. שים לב כי מחיקת מידע עלולה למנוע ממך להמשיך ולקבל שירותים מהאתר ולהביא לביטול רישומך לאתר. מידע הדרוש לחברה – לרבות תיעוד פעולות שביצעת באתר – יוסיף להישמר על ידי החברה על-פי דין, אך לא ישמש עוד לצורך פניות אליך.
  1. 11.דיוור ישיר אלקטרוני
  1. החברה מעוניינת לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני מידע בדבר שירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי. מידע כאמור יישלח אליך רק אם נתת הסכמה מפורשת לכך, ובכל עת תוכל לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלתו, בפניה בכתב אל החברה באמצעות הטופס המצוי באתר תחת  "צור קשר".
  2. החברה לא תמסור את פרטיך האישיים למפרסמים. עם זאת, היא רשאית להעביר מידע סטטיסטי על פעילות המשתמשים באתרים. מידע סטטיסטי שיועבר לא יזהה אותך אישית.
  1. 12.שינויים במדיניות הפרטיות
  1. החברה רשאית לשנות מעת לעת את תנאי מדיניות הפרטיות. אם יבוצעו במדיניות שינויים מהותיים, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של השירות המקוון 7 ימים לפני כניסת השינויים לתוקף. אם יבוצעו שינויים במדיניות בהתאם להוראות הדין או דרישת רשות מוסמכת, שאז השינויים ייכנסו לתוקף בהתאם להוראות כאמור. המשך השימוש בשירות המקוון לאחר השינוי במדיניות מעיד על הסכמתך למדיניות המתוקנת. אם אינך מסכים עם הנוסח המעודכן של המדיניות, עליך לחדול מלעשות שימוש נוסף בשירות המקוון.
  2. בכל עת תוכל לעיין במדיניות העדכנית באמצעות לחיצה על הקישור המתאים באתר או בשירות המקוון.