למה לי?

למי השירות שלנו מתאים?

MIG Ai - הדור הבא בניטור מידע

מנהל.ת שיווק

עדיין מתקשים לעקוב אחר פעילות המתחרים או לדייק את הצורך של קהל היעד שלכם?

תרשו לנו לעשות עבורכם את התהליך מהיר ויעיל הרבה יותר, הכירו את MIG Ai-הדור הבא בניטור מידע.

במציאות העסקית של היום, מוצר איכותי לא בהכרח יספיק להצלחה העסקית של הארגון או המותג שלכם, אתם חייבים להיות קשובים לקהל הלקוחות שלכם, "לחיות" את השוק בכל רגע נתון ולהפיק מכל אלו תובנות שיעניקו לכם את היתרון התחרותי. 

עם השירות של MIG Ai זה אפשרי

הכירו את השירות של MIG Ai שידווח לכם בזמן אמת ויספק מעקב מתחרים,  יספר לכם היכן הם מפרסמים, מה הדיבור סביב המותג שלכם ועוד. בנוסף, ניטור המידע יסייע לכם לאפיין בצורה מדוייקת יותר את קהל היעד שלכם, להבין מה הצורך שלו בפועל ואפילו להביא להחלטות עסקיות כמו תמחור או אפילו מיתוג מחדש.

בנוסף, אנחנו נקשיב לשיח הגולשים עבורכם, ננתח את הסנטימנט ונספק את המידע שיעזור לכם לייצר בדיוק את התוכן שהקהל שלכם מבקש לקבל ולצרוך. 

אם חשוב לכם לגבור על המתחרים שלכם, לבלוט בשוק ולהצטרף לעשרות חברות ששידרגו את תהליכי השיווק שלהם בזכות המידע הממוקד על המותג, פנו אלינו לתיאום הדגמה על המותג שלכם.

דוברים.ות

להיות דוברים או אנשי יח"צ של מותג גדול ומוכר,  זו משימה מאתגרת במיוחד.

כל בוקר מביא איתו ידיעה חדשה, משבר שהולך ונבנה ומקבילים בתחום שפועלים ברקע, בניסיון לתפוס את האייטם הבא. במילים אחרות: אתם חייבים לעשות הכל כדי להיות מעודכנים ורלוונטיים 24/7, ולהשאיר לנו להבטיח לכם את זה.

אם עד היום הייתם ניזונים אך ורק מהתקשורת הישנה והמסורתית חשוב להכיר לעומק ולהיות נוכחים בזמן אמת במדיה הדיגיטלית. ערוצי חדשות בטלגרם, עיתונאים מצייצים בטוויטר ובעמודי הפייסבוק בעלי אלפי העוקבים של גופי התקשורת השונים.

כמות המידע הקריטי שמחכה לכם שם היא אדירה ויש רק דרך אחת להיות על זה ולהבין את היקף החשיפה, השווי שלה ולקבל התראות מבוססות סנטימנט שיעזרו לכם לסנן את רעשי הרקע ולפעול אך ורק לפי מה שבאמת באמת חשוב.

אנחנו מזמינים אתכם לקחת את מחלקת הדוברות והיח"צ שלכם כמה צעדים קדימה, ולהצטרף למהפכת ניטור המידע של MIG Ai, ולתאם הדגמה על המותג שלכם עוד היום.

אנחנו מזמינים אתכם לקחת את מחלקת הדוברות והיח"צ שלכם כמה צעדים קדימה, להצטרף אלינו אל הדור הבא של ניטור המידע, ולתאם הדגמה על המותג שלכם עוד היום

מנכ"לים

אחד האתגרים הגדולים שלכם כמנכ"לים של ארגון או מותג מוכר, הוא להצליח מצד אחד להצעיד את הארגון קדימה אל ההצלחה העסקית, מצד שני להיות "על זה" ולקבל ראייה הוליסטית של האופן בו נתפס המותג שלכם בתקשורת ובפלטפורמות מדיה שונות בישראל ובעולם.

 

שירותי ניטור מידע מבוססים AI מציעים מספר פתרונות משמעותיים:

  • זיהוי מגמות מתפתחות והערכת אפקטיביות הפעולות השיווקיות או האזכורים בתקשורת של המותג שלכם בזמן אמת.
  • ניטור מבוסס AI לזיהוי מוקדם של משברים פוטנציאלים בזמן אמת, בכל פלטפורמה דיגיטלית ומסורתית. בנוסף, מעקב אחר מתחרים, חברות דומות בעולם והחדשות המעניינות בעולמות התוכן שלכם
  • ניתוח הסנטימנט סביב המותג שלכם ברשתות החברתיות, קבוצות סגורות וניטור בלעדי בטוויטר וטלגרם.
  • סיקור חדשותי שיסייע לכם להבין מה התדמית של המותג שלכם ואיך הוא נתפס אל מול המתחרים, ובכך לתכנן את הצעד העסקי או השיווקי הבא בצורה מושכלת.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל הדור הבא של ניטור המידע, ולתאם הדגמה על המותג שלכם עוד היום

מנהלי.ות מוצר

אתם יכולים ללמוד ניהול מוצר במסגרות הכי איכותיות ולסיים בהצטיינות, אבל בעידן תחרותי כמו זה שאנחנו חיים בו, פיתוח המוצר, שיפור האיכות שלו והבנת הצורך הממשי-מגיעים דווקא מהשטח, מהלקוחות שלכם.

איך זה עובד?

העלתם לאוויר גרסה חדשה לאפליקציה?השירות של MIG Ai  ידווח לכם בזמן אמת על תקלות, שיפורים שיש לבצע ויעזור לכם להבין את חוויית המשתמש ואילו התאמות ופיתוחים נדרשים על מנת לשפר את ביצועי המוצר.

התמונה המלאה, במקום אחד ובזמן אמת

ניטור השיח של קהל היעד שלכם, ביקורות בחנויות האפליקציה, תגובות לקמפיינים שלכם, שיח בקהילות הפתוחות והסגורות,  משפיענים שסקרו את המוצר שלכם ממש לפני רגע.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל הדור הבא של ניטור המידע, ולתאם הדגמה על המותג שלכם עוד היום

מנהלי.ות שירות

היום כולם כבר יודעים, ששירות הלקוחות וחוויית הלקוח היא זו שקובעת האם המותג נוסק או מתרסק.

כמנהלי שירות לקוחות, החשיבות של זיהוי השיח וקבלת הפידבק על השירות בזמן אמת מהרשתות החברתיות, בקבוצות הסגורות ובאתרי החדשות המובילים- היא אדירה. 

המידע המדויק בשילוב סקרים ומחקרי שיח ישיגו את האפקט התדמיתי החיובי של מותג עם תודעת שירות גבוהה השם את שביעות רצון הלקוחות שלו במקום הראשון.  איך קורה בפועל?

אנחנו גם נדווח לכם על השיח בזמן אמת ונספק את המענה ונייצר חשיפה לתודעת השירות הגבוהה של המותג, אשר עושה מאמץ לספק שירות מעולה ללקוחות שלו ועל ידי כך מגדיל את היתרון על פני המתחרים. 

 

לשפר את השירות ולהגדיל את החשיפה החיובית של המותג, זה אפשרי. תאמו עוד היום הדגמה על המותג שלכם.

 

השאירו פרטים וקבלו דוח מדיה על המותג חינם