איפה זה פוגש אותי?
מי יכבה את האור בבית האח הגדול?
לקחנו לנו רגע של אסקפיזם היום וקפצנו לנטר לעומק את השיח סביב הגמר של האח הגדול שצפוי להתקיים ביום שבת הקרוב. תראו, כדי לדעת מי המאמי של הבית לא צריך כלים מתקדמים כמו שלנו, אבל לנתונים האלו אפילו אנחנו לא צפינו.
אז מי הולך לכבות את האור בבית האח הגדול בעוד יומיים: הפרינססה, המאמי או הבחור השקט?
זה מה שצופה הדשבורד שלנו (ומזכירים ששנה שעברה הוא קלע בול).
לסיקור המלא שלנו ב ICE, לחצו על התמונה
למרות הניסיון הרב מתקופת הקורונה, מלחמת חרבות ברזל שהובילה לגל של ביטולי טיסות וסגירת השמיים, עוררה דיונים אינטנסיביים ברשתות החברתיות בעוצמות שלא הכרנו.
בעוד חלק מהנוסעים מגלים אמפתיה למצוקה שאליה נקלעו חברות התעופה, אחרים מביעים חוסר שביעות רצון מהשיבוש ומצפים לפתרון מיידי במחיר הוגן.
בתוך כל הכאוס התיירותי הזה, חשוב היה לנו לנקות את רעשי הרקע ולנסות להבין מה באמת מעסיק את הישראלים בהקשר הזה וראינו ש-9% מהשיח התמקד בביטולים והשינויים שחלו בחודש האחרון ועל הבחירה של חברות תעופה זרות רבות, לצמצם את פעילותן בשמי ישראל.
מנגד, מנקודת המבט שלנו מתוך "הבית" עלה כי 13% מהשיח התמקד בנושא מחירי הטיסות בדגש על חברות התעופה הישראליות, אשר העלו מחירים עקב המצב הביטחוני.
מהשיח אודות המחירים הגבוהים עלה כי לדעת ציבור הנוסעים הישראלי, דווקא מי שאמורות היו "להתגייס" למאמץ המלחמתי בחרו לשמור על הרווחים ולאו דווקא על הלקוחות.
השיח ברשתות החברתיות סביב חוויות הנוסעים מהשירות והטיפול של חברות התעופה, הוא הזדמנות מעולה למנהלי השירות של החברות להבין מה הכי כואב לנוסעים שקורקעו בארץ זרה, מה היה משפר את ההרגשה שלהם ומה היה הדבר הקטן שעשה את ההבדל הגדול במסע חזרה הביתה.
המסקנה? גם אם מרגיש לכם שהשיח ברשתות הוא עניין זניח, חשבו שוב.
משברי רשת גדולים התחילו מפוסט אחד קטן שיכול היה לשפוך אור על תפיסת המותג שלכם בוודאי בתקופה כל כך מאתגרת.
לתיאום הדגמה על המותג שלכם וראו את הכוח והחשיבות שבניטור שיח בקבוצות הסגורות בפייסבוק בדיווח מיידי, 24/7.
אחת הבשורות שהביאו איתן הרשתות החברתיות עבור קהילות שונות, זו היכולת לקיים דיונים, להתייעץ ולהפוך את הידע הקבוצתי לבעל ערך. ראו לדוגמה את השיח בקבוצות ההורים בימים אלו, רגע לפני ששנת הלימודים נפתחת (בתקווה).
לצד השיח הצרכני בתקופה זו, ניתן לזהות שיח הורים ער במיוחד בנושא הפרעות הקשב והריכוז של ילדיהם, התלבטות לגבי מתן טיפול תרופתי, איזה טיפול, היתרונות והחסרונות של כל אחד.
מדהים לראות איך הורים מנווטים את דרכם במורכבות של בחירת הטיפול ב-ADHD על כל נגזרותיו, ובעיקר לזהות את הצרכים של אותם הורים לקראת תחילתו של תהליך טיפולי.
אם אתם מנהלי שיווק, הצורך של קהל היעד שלכם, החששות שלו והחסמים נמצאים ממש מתחת לאף שלכם, בשיח ברשתות החברתיות. איך מגיעים אליו? עם MIG Ai כמובן 🙂
לתיאום הדגמה על המותג שלכם ללא התחייבות, לחצו כאן על התמונה
למרות הניסיון הרב מתקופת הקורונה, מלחמת חרבות ברזל שהובילה לגל של ביטולי טיסות וסגירת השמיים, עוררה דיונים אינטנסיביים ברשתות החברתיות בעוצמות שלא הכרנו.
בעוד חלק מהנוסעים מגלים אמפתיה למצוקה שאליה נקלעו חברות התעופה, אחרים מביעים חוסר שביעות רצון מהשיבוש ומצפים לפתרון מיידי במחיר הוגן.
בתוך כל הכאוס התיירותי הזה, חשוב היה לנו לנקות את רעשי הרקע ולנסות להבין מה באמת מעסיק את הישראלים בהקשר הזה וראינו ש-9% מהשיח התמקד בביטולים והשינויים שחלו בחודש האחרון ועל הבחירה של חברות תעופה זרות רבות, לצמצם את פעילותן בשמי ישראל.
מנגד, מנקודת המבט שלנו מתוך "הבית" עלה כי 13% מהשיח התמקד בנושא מחירי הטיסות בדגש על חברות התעופה הישראליות, אשר העלו מחירים עקב המצב הביטחוני.
מהשיח אודות המחירים הגבוהים עלה כי לדעת ציבור הנוסעים הישראלי, דווקא מי שאמורות היו "להתגייס" למאמץ המלחמתי בחרו לשמור על הרווחים ולאו דווקא על הלקוחות.
השיח ברשתות החברתיות סביב חוויות הנוסעים מהשירות והטיפול של חברות התעופה, הוא הזדמנות מעולה למנהלי השירות של החברות להבין מה הכי כואב לנוסעים שקורקעו בארץ זרה, מה היה משפר את ההרגשה שלהם ומה היה הדבר הקטן שעשה את ההבדל הגדול במסע חזרה הביתה.
המסקנה? גם אם מרגיש לכם שהשיח ברשתות הוא עניין זניח, חשבו שוב.
משברי רשת גדולים התחילו מפוסט אחד קטן שיכול היה לשפוך אור על תפיסת המותג שלכם בוודאי בתקופה כל כך מאתגרת.
לתיאום הדגמה על המותג שלכם וראו את הכוח והחשיבות שבניטור שיח בקבוצות הסגורות בפייסבוק בדיווח מיידי, 24/7.
בעולם שבו אלגוריתמים מתדלקים אותנו בתוכן שלפעמים מצליח לעוות לא מעט את התפיסה, קל לחשוב כי הרעש הכאוטי ברשתות החברתיות הוא האמת.
דוגמה קלאסית שכולנו אוהבים לשנוא: הרכבת הקלה החדשה בגוש דן – למרות השפעתה משנת המציאות על התנועה ואיכות החיים במרכז הארץ, חיפוש מהיר באינטרנט עלול להראות לכם רק מבול של תלונות.
אבל האם זו אכן התמונה המלאה?
מדיה חברתית משמשת כקרקע פורייה לתגובות קיצוניות, אשר לצד תגובות אותנטיות, גם מונעות על ידי בוטים או מועצמות על ידי אלגוריתמים.
כדי להבין באמת את דעת הקהל, עלינו כמובילי מותגים, להתייחס דווקא לניתוחי שיח מעמיקים, המתבססים על היכולת לסנן החוצה רעשים, שיח לא רלוונטי והפרעות, במטרה להבין טוב יותר את דעת הקהל הכנה, ואת הקולות שאינם נשמעים בדיונים ברשת.
ומה אתם חושבים? האם השיח הציבורי באמת משקף את המציאות?
רוצים לשמוע מה דעתנו? לאיייטם המלא בוואלה לחצו על התמונה.
מה עבר על המדינה שלנו מאז ה-7/10 אנחנו יודעים וחיים מדי יום,
אבל האם חשבתם פעם לבדוק פעם מה עבר על המותג שלכם מאז אותה שבת?
מותגים רבים פעלו בדרכים שונות ברמת השיווק ומיתוג המעסיק שלהם מתחילת המלחמה.
יש מי שיצאו בקמפיינים לחיזוק החוסן הלאומי, יש שהציעו הלוואות נוחות יותר למשפחות המגוייסים ויש כאלו שהמשיכו כאילו כלום לא קרה.
ניטור השיח ברשתות החברתיות יאפשר לכם להבין איך הגיב הקהל לפעולות שנקטתם או אפילו כלפי אלו שציפו מכם לנקוט ולא נקטתם.
הצטרפו לעשרות המותגים שכבר מתכננים את המהלכים המיתוגיים והשיווקים, יוזמים, ומתייחסים לשיח ברשתות ובתקשורת.
רוצים לדעת מה חשבו על המותג שלכם מתחילת המלחמה?
פנו אלינו לתיאום הדגמה על המותג שלכם.
מדי שנה עשרות אלפי צעירים וצעירות מתגייסים לשירות צבאי בישראל, ובאופן טבעי, התקופה המשמעותית הזו גוררת לא מעט התעסקות ושיח מצידם ברשתות החברתיות.
אז רגע לפני שהם חוצים את הש.ג לראשונה, חשבנו לבדוק את התפלגות השיח ברשתות בקרב מלש"בים (מועמדים לשירות ביטחון) ומה הכי מעסיק אותם. רוצים לדעת מה זה היה?
כל הפרטים באייטם המלא של לי סיביליה ב Walla (בלחיצה על התמונה)
מה, כמה ולמה דיברו על המותגים המובילים של ישראל בשנת 2024 ברשתות החברתיות?
מדד המותגים של גלובס לשנת 2024 שפורסם לאחרונה, הציג את 100 המותגים שנבחרו בידי צרכנים ובדקו את האמון והאהדה הציבורית כלפיהם.
בשיתוף פעולה עם גלובס, ערכנו גם אנחנו ניתוח חיצוני ובלתי תלוי, ובו בחנו לגבי 100 המותגים הנבחרים, את השיח ברשתות החברתיות, והקמנו את מדד אהדת המותגים של MIG Ai, באמצעות מערכת טכנולוגית מבוססת AI.
השיח על מותגים מתרחש בכל מקום: בבית, במקום העבודה, בין חברים, ויותר מכל ברשתות החברתיות, על כן סקרנו 2,500 פוסטים מהרשתות החברתיות המובילות (אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין, טוויטר ויוטיוב) וחילקנו את השיח לחיובי, ניטרלי ושלילי.
המסקנות שמקבלים מנהלי השיווק, המותגים, הפרסום ומערכי שירות הלקוחות מניטור השיח ברשתות החברתיות מאפשרות להם לקבל תמונה רחבה של אהדת (וחוסר אהדת) הציבור ולהבין באמת מה חשוב לצרכנים לומר על המותגים שלהם, מה מכעיס אותם, מה מלהיב, מה מייצר מכירות, ומה מחליש אותן.
מעניין לראות שמניתוח אהדת הגולשים יש השנה נוכחות גדולה יותר למוצרי מזון ותמרוקים, כך שבמקום הראשון נבחר מותג השמפו והמרכך "פינוק", במקום השני נבחר "נטפליקס", ואחריו הבמבה האהובה על ילדי ישראל.
אז "אין פינוק כמו במבה"?
מי עוד המותגים שאהבתם ומי פחות?
הכנסו לסקירתו של עידן ארץ בגלובס (בלחיצה על התמונה)
לנטר את השיח סביב המותג שלכם זה בעצם כמו להיות חוקרי שריפות.
מה זאת אומרת?
הנה דוגמה חמה ממשרדינו בשבוע שעבר.
שיח שלילי שהתחיל בשבוע שעבר סביב דמות מוכרת מאוד מעולמות הטלויזיה והבידור, התחיל להתפשט כמו אש בשדה קוצים. מדובר בידיעה צהובה, לכאורה חסרת משמעות אבל רכילות כמו רכילות, דוהרת הכי רחוק שרק אפשר אם רק נזין אותה.
מבדיקה מהירה בלוח הבקרה של הלקוחה במשרדנו, ניתן היה לזהות את "מקור הבעירה" שאגב, לא שפך את השמן למדורה מכוונה רעה, פשוט הגביר את השיח, המשיך להגיב ולהגדיל את המעורבות באותם הפוסטים במקום לחנוק את האש ולקוות שתדעך.
אז כן, לפעמים אנחנו חוקרים את השריפה ולפעמים אנחנו עוזרים לכם לכבות אותה.
רוצים לדעת מי זה שמגביר את השיח השלילי או החיובי על המותג שלכם?
תאמו איתנו הדגמה על המותג שלכם.
ברור שמישהו מדבר על המותג שלך מאחורי הגב…והוא לא היחיד.
המערכת של MIG Ai תחשוף כל אזכור של המותג שלך, בכל מקום ברשת.
100% מהשיחות 0% הפתעות – בזמן אמת, צעד אחד לפני המתחרים.
אם אתם מעוניינים בהדגמה, דברו איתנו.
מנהלי מוצר, לאחר פיתוח ועיצוב מוקפדים, השקתם אפליקציה חדשה לשירות שעד היום התנהל רק פיזית בסניפי הרשת או באתר החברה?
על אף הביקוש הרב שהגיע מצד קהל הלקוחות להשקת אפליקציה, ניכר היה שמספר המשתמשים בה בחודשיים הראשונים להשקה, היה נמוך משמעותית מהצפוי.
בזכות ניטור המידע שבחנויות האפליקציה, ניתן היה לזהות בבירור קושי שחזר על עצמו בקרב המשמשים והפך את מסע הלקוח למסורבל ולא ברור.
את הביקורות של המשתמשים בחנויות האפליקציה ניתן היה לראות בפועל, לפי מספר נטישות המשתמשים בשלב ספציפי בתהליך.
את החלק הקטן הזה בתהליך, פתר צוות הפיתוח בתוך מספר שעות ובכך שינה משמעותית את חוויית המשתמש באפליקציה, והשאר? היסטריה.
חשוב לזכור: לניטור מידע ושיח גולשים ומשתמשים ישנה יכולת להשפיע ישירות על הצלחת המוצר שלכם. ניטור מידע מאפשר לכם להקשיב ללקוחות שלכם בזמן אמת, בלחיצת כפתור בלוח בקרה אחד לכל הפלטפורמות שלכם.
לתיאום הדגמה על המותג שלכם, דברו איתנו!
מנהלי מותג ומנהלי שיווק שימו ♥️
בעידן שבו הטלגרם מתעדכן מהר יותר מהר מאתרי החדשות, אתם בהחלט צריכים לדעת מה אומרים בערוץ על המותג שלכם.
בלעדי ל-MIG Ai
ניטור מידע על המותג שלכם בזמן אמת גם בטלגרם, כדי שתוכלו לנתח את השיח, למנוע משבר רשת ולפעול באופן מיידי.
מעוניינים בהדגמה? דברו איתנו.
תארו לכם שבאמצעות כלי ניטור מבוסס AI הייתם יכולים לזקק את השיח ברשתות החברתיות לכדי פידבק אותנטי מהשטח על המוצר שלכם.
עכשיו – תפסיקו לדמיין.
אם הקהל התלונן שבקבוק הספורט שהשקתם דולף, או אם הגבינה הטבעונית החדשה מלוחה מדי, עם ניטור השיח ברשתות החברתיות של MIG Ai תוכלו לא רק להקשיב, אלא לפעול ולהשתפר.
רוצים להיות טובים יותר עבור הלקוחות שלכם? דברו איתנו!
זוכרים את הימים האלו שבבוקר היה מחכה לכם רק מייל מרוכז ובו כל האזכורים של שם המותג שלכם ביממה האחרונה? זה כל כך 2019.
היום כולם יודעים ש-24 שעות שוות ערך לשבוע שלם בו לא עשיתם שום שימוש יעיל במידע שהתפרסם עליכם ברשת, וחבל.
הכירו את MIG Ai – הדור החדש של ניטור וניתוח המידע בזמן אמת, המערכת היחידה שהופכת אתכם לסוג-של גיבורי על, שיכולים להתעדכן בכל ערוץ מדיה אפשרי במקביל 24/7. עד 50 שניות מרגע הציוץ בתוך דקה מהשידור ומקסימום 5 דקות מהופעה באתרי החדשות וערוצי הטלויזיה המובילים
ומה איתכם? יודעים מה אמרו על המותג שלכם?
כולם מדברים על Ai אבל אף אחד לא מדבר על כמה בינה מלאכותית היא קריטית להצלחה העסקית של הארגון שלכם.
אם אתם מנהלי מותג בארגון, אנשי יח"צ או דוברים, כדאי שתכירו את MIG Ai, מערכת ניטור מידע תקשורתי מבוססת סנטימנט.
מה זה אומר?
המערכת יודעת לזהות ולנתח את הרגשות העומדים מאחורי אזכורי המותג שלכם בתקשורת, ובכך מאפשרת לכם להגיב בזמן אמת, לחזק רגש חיובי או לצמצם את השלילי.
מערכת מבוססת סנטימנט מאפשרת לכם לקבל החלטות על בסיס נתוני אמת, תובנות מהירות ומדויקות שיסייעו לכם לבנות קשר חזק ואפקטיבי יותר עם קהל היעד שלכם.
זכרו, ידע הוא כוח וזו ההזדמנות שלכם להפוך את הידע הזה לכוח עבור המותג שלכם עם MIG Ai.
זוכרים את המשחק ההוא בו נעלי הנייקי של זאיון וויליאמסון נקרעו דקה אחרי שעלה על הפרקט וגרמו לו לפציעה חמורה?
המשחק שודר בשידור חי ובמקביל פוסטים וסרטונים פוצצו את הרשתות החברתיות.
ואם חשבתם שקרע קטן בנעל הוא לא סיפור, תשאלו את בעלי המניות של נייקי שחוו צניחה של 1.8% במניות החברה בלילה אחד.
גרוע יותר מהקרע בנעליים, היה השיח ברשתות החברתיות לאחר תגובתה המתנערת של נייקי אשר הכריזה כי מדובר על מקרה בודד אשר ייבחן ועד אז, יפוצה וויליאמסון בזוג נעליים חדש.
ואיך כל זה קשור ל-MIG Ai?
המותג שלכם יכול לבחור בזמן אמת להפוך כל משבר להזדמנות, לנהל שיח עם העוקבים והלקוחות הקבועים שלו, אם רק תהיו במקום ובזמן הנכון.
איך זה קורה? עם MIG Ai
אז מה הקשר בין ניטור מידע להתפתחות העסק שלכם? הנה דוגמה קלאסית:
נניח שאתם בעלים של רשת פיצריות בפריסה ארצית.
ונניח, שאתם מחפשים את הלוקיישן הבא לפתיחת הסניף החדש שלכם.
איך תבחרו איפה לפתוח את הסניף הבא שלכם? יש לכם שתי אפשרויות:
לחפש לוקיישן פנוי ברחבי הארץ ובמרכזי קניות, לקחת את הסיכון ולקוות לטוב.
או – ללכת על בטוח, להתקדם ל-MIG Ai ובתוך דקות לדעת באיזו עיר הכי מחכים לכם כבר.
באמצעות ניטור המידע שלנו ברשתות החברתיות, תוכלו לדעת בזמן אמת ובכל רגע נתון, מה נאמר עליכם, מה היו התגובות לפוסטים ולקמפיינים שלכם, איזה שם של עיר חזר הכי הרבה פעמים או אולי בכלל יש ביקוש לסניף כשר באיזור?
מדהים נכון? וזו רק ההתחלה.