תובנות ברמת מנכ"ל
אלפי תוצאות הופכות לתקציר מנהלים
- מודיעין עסקי ללא פשרות
- גישה למקורות מידע בלעדיים
- ניתוח מערכות AI מדויק, מהיר וחסכוני
- מסקנות והמלצות אופרטיביות
מהי PRISMA
מערכת PRISMA עונה על שאלות עסקיות, חברתיות ושיווקיות במגוון תחומים — מותג, מתחרים, נראטיבים, סנטימנט, משברים, הזדמנויות, מיתוג מעסיק, דוברות ועוד.
המערכת קולטת ומנתחת מיליוני תוצאות, מהתקשורת המסורתית ומהרשתות החברתיות, ומאפשרת לקבל החלטות מבוססות נתונים — כשהן מבוססות על הרבה יותר נתונים.
התוצאה: תמונה ניהולית ברורה עם תובנות פרקטיות לכל דרג בארגון.
1. דאטה שאין לאף אחד אחר
2. מידע גולמי הופך ליתרון עסקי
3. מענה מקיף לשאלות עסקיות ממוקדות
4. מכסה ארגונים, אישים, מתחרים, לקוחות, קטגוריות וענפי פעילות
5. מענה מהיר לאירועים משבריים
נתונים שאין לאף אחד אחר
החלטות מבוססות נתונים מתבססות על איכות הנתונים. PRISMA נשענת על מאגרי מידע עצומים, שלחלקם יש לה גישה בלעדית בישראל.
1. תקשורת מסורתית – עיתונות כתובה, רדיו, טלוויזיה, אתרי תוכן
2. 14 רשתות חברתיות – כולל פייסבוק, X (טוויטר), אינסטגרם, טלגרם, יוטיוב, לינקדאין טיקטוק, בלוסקיי, רדיט ועוד
3. X (טוויטר) – מעמד שותף רשמי, היחיד בישראל, המספק גישה מהירה ומלאה לכלל התוצאות
4. טכנולוגיות מיוחדות – ניטור קבוצות פייסבוק סגורות, טלגרם ולינקדאין
5. 500 מיליון אתרי תוכן בינלאומיים
6. נתונים ב־90 שפות ו־180 מדינות
התוצאה: הרבה יותר מידע רלוונטי, התייחסות למדיה המסורתית ולרשתות החברתיות, עם אפשרות להצלבות ביניהן.
איך זה עובד
PRISMA מנטרת את העיתונות הכתובה, אתרי התוכן וערוצי הרדיו והטלוויזיה בישראל. בנוסף, למערכת יש גישה עמוקה ל־500 מיליון אתרי תוכן בינלאומיים ול־14 רשתות חברתיות (90 שפות, 180 מדינות, כולל בישראל).
שלבי התהליך:
1. הבנת צרכי הלקוח
2. בניית אלגוריתם איסוף מידע
3. הקמת דו״ח PRISMA
4. ניתוח רב־שכבתי בעזרת כמה מערכות AI שמבקרות זו את זו
5. הפקת דו״ח מנומק הכולל תקציר מנהלים, מסקנות, תובנות, פילוחים, דוגמאות וקישורים למקורות המידע
מה אפשר לגלות עם PRISMA
PRISMA מריצה ניתוחים מורכבים על המידע שנאסף, לרבות ניתוחי קונטקסט, סנטימנט, נראטיבים ועוד. הנה כמה דוגמאות:
1. היקף השיח והמעורבות
2. נראטיבים מרכזיים
3. סנטימנט כלפי ארגונים, אישים ונושאים
4. השוואות לצדדי ג׳
5. דו״ח אירוע משברי בזמן אמת
6. ניוזלטרים המתבססים על מאות מיליוני מקורות תוכן
7. ניתוח הגורמים המשפיעים על השיח
8. חלוקה לקטגוריות
9. ניתוחי סנטימנט
10. הצלבות בין הרכיבים השונים
סטאדי קייס – פיצוץ הדרבי התל אביבי
מיד עם פיצוץ הדרבי התל אביבי עקב אלימות האוהדים בתאריך3.11.25, צוות האנליסטים שלנו הפעיל את מערכת פריזמה לטובת ניטור השיח, דגמנו את השעה הראשונה של השיח החל מההודעה על ביטול המשחק.
המערכת החלה לאסוף את כל האזכורים הרלוונטים ולסווג אותם על פי הנושאים.
בתום השעה הראשונה:
• נאספו 257 אייטמים ברחבי הרשת (כולל מבזקים באתרי חדשות וכלל הרשתות החברתיות).
• רמת הרלוונטיות של האייטמים הייתה 90% לנושא.
• כוסו 100% מהקבוצות הסגורות בפייסבוק.
בשעה השנייה המערכת סיימה לסווג ע"פ קונטקסט ולנקות את הפוסטים הלא רלוונטים :
• נותרו 180 אייטמים אקטואלים לנושא.
• רמת הרלוונטיות של האייטמים הייתה 99.5% לנושא.
• נותח והופק "הלך הרוח" הכללי בנושא.
בשעה השלישית המערכת ניתחה את כלל התוצאות ופירטה את הסנטימנט תוך כדי המשך איסוף וסיווג האייטמים לפי הקונטקסט הרלוונטי ללקוח:
• הובן שבניגוד למקרי עבר, הפעם הביקורת הופנתה למשטרה ולא לאוהדים.
• הופקו תובנות טקטיות ודרכי פעולה דוברותיים בהתאם להלך הרוח הציבורי.
במשך 12 השעות שלאחר מכן המערכת המשיכה לאסוף אייטמים ולבצע בדיקה עצמית האם הלך הרוח הציבורי השתנה או נשאר זהה:
• הובן שהלך הרוח הציבורי נשאר זהה.
• גובשה דרך פעולה טקטית מיידית למניעת ביקורת ומשבר.
• גובשה אסטרטגיית פעולה עתידית על בסיס מאגר מידע מקצועי עצום עבור הלקוח למניעת אירועים דומים.
בכל מהלך האירוע הלקוח היה עם האצבע על הדופק באופן תמידי, ידע איפה הוא עומד בתוך הבלאגן התקשורתי ויכל להיות עם שליטה על המצב בתיאום מושלם עם המצב בשטח.
בסיום האירוע קיבל תובנות מדויקות שעזרו לו לגבש החלטות ניהוליות מושכלות על סמך עובדות מוחשיות ועם מזעור החשיפה לטעויות.
רוצה לדעת איך Prisma יכולה לעזור לך?
השאר פרטים ונקבע שיחה.